19 Ocak 2013 Cumartesi

İNCİ-ATTİMO KAHVERENGİ BOT - 38 NUMARA (1 KEZ GİYİLDİ) - 70 TL

Sırf beğendiğimden bu sefer de ayağıma büyük geldiği halde yaptığım yanlış alışverişlerden biri daha burada sonuçlanıyor :) Yine bayılarak aldım diyecem çünkü öyle! ama ayağıma büyük geldiği için giymiyorum, hadi İpek dedim, vedalaşma vakti....Sezonun trend kısa topuklu botları bu sefer İNCİ mağazalarında satılan ATTİMO geliyor. Marka sanırım İnci'nin alt markası. 38 numara bot, rengiyle, tarzıyla, topuğuyla herşeyiyle muhteşemmm bence :) Ürün yepisyeni duruyor dolapta hiç bir tahribatı yok bacılar.
STİL ÖNERİSİ: Bilek hizasına kıvrılmış havuç pantolon mu desem, skinny mi desem, mini etek, midi etek, maxi etek...herşeyin altına enfes gidiyor!!










1 yorum:

  1. ya lütfen cevap verin benim bu ayakkabıdan vardı ve daha 2 kere giydim ama güneşte kalmış uzun süre ve aynısını arıyorum bulamıyorum nerden bulabilirim :(

    YanıtlaSil